Сьогодні
обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.
Обговорювали як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні.
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створили форми оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
Створили інструменти для підсумкового оцінювання. Внесли зміни до Плану
вивчення теми. Почали планувати інструктивні матеріали для навчальних
проектів.
Велике значення
для успішного виконання проекту учнем має чітке розуміння кожним з учасників власного завдання. Тому ще на
початковому етапі важливо провести диференціацію навчання. Чітко сформулювати
завдання для обдарованих учнів та учнів з низьким рівнем навчальних досягнень.Працювали над формами оцінювання учнівських проектів: від
початкового до підсумкового етапу.Почали
планувати інструктивні матеріали для навчальних учнівських проектів. Але повстає питання: «Як допомогти учням стати самоспрямованими
у навчанні і реалізувати як навчальні, так і творчі цілі?»
Комментариев нет:
Отправить комментарий