понедельник, 22 октября 2012 г.

Модуль 7. Рефлексія




ПРАЦЮЮЧИ З ДАНИМ МОДУЛЕМ Я ПРАЦЮВАЛА З GOOGLE - ДОКУМЕНТАМИ, РОБЛЯЧИ ВНУТРІШНІ ПОСИЛАННЯ НА WIKI. РАЗОМ З КОЛЕГАМИ СТВОРЮВАЛА ПРИКЛАДИ УЧНІВСЬКИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ТА УЧНІВСЬКІ БЛОГИ. МАТЕРІАЛИ ДАНОГО МОДУЛЯ БУДУ ВИКОРИСТОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ.  УЧНІВСЬКУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ,  ЩЕ НЕ ДООПРАЦЮВАЛА, БО ВСЕ Ж ТАКИ ЦЕ ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА І ВОНА ВИМАГАЄ БІЛЬШЕ ЧАСУ ДЛЯ ДОВЕДЕННЯ ЇЇ ДО ВІДПОВІДНОГО ВИГЛЯДУ. ТАКОЖ СТВОРЮВАЛА ФОРМУ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ, ЯКА ДОПОМОЖЕ УЧНЯМ САМОСТІЙНО ОЦІНИТИ СВОЮ РОБОТУ. Я Б ХОТІЛА ЦЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ НА СВОЇ УРОКАХ, ТОБТО СТВОРЮВАТИ ПРОЕКТИ. АЛЕ ВИНИКАЄ ПИТАННЯ: ЯК ЦЕ ВСЕ РОБИТИ, НЕ ВІДХОДЯЧИ ВІД НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ, ОСКІЛЬКИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ БУДЬ-ЯКОЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ ПОТРІБНО, НА МОЮ ДУМКУ, БАГАТО ЧАСУ ЯК НА УРОКАХ, ТАК І У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС, БО БІЛЬШІСТЬ ДІТЕЙ 7 –А КЛ. ЗАДІЯНА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС (ВІДВІДУЮТЬ РІЗНОМАНІТНІ СПОРТИВНІ  СЕКЦІЇ ТА КРУЖКИ). ПОСТАЄ ПИТАННЯ:"ЯКИМ ЧИНОМ ЦЕ ОРГАНІЗУВАТИ?"

Комментариев нет:

Отправить комментарий